12 Kasım 2020

Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nin uygulamalı eğitim veren birimlerinden biri olan Reklam Atölyesi “Yarımca 2020” başlıklı kampanyasıyla yeni üyelerini almaya hazırlanıyor. Reklam Atölyesi, birinci sınıf öğrencileri olmak üzere yeni üyelerini katılmaya çağırıp #biadımönde olmayı öneriyor.

Reklamcılık sektöründe yönetici konumuna gelmiş pek çok önemli ismin yetiştiği Reklam Atölyesi, geleneksel “Yarımca alım kampanyası”yla yeni üyelerini workshop’lara, 7’li işler konkurlarına ve yarışmalara katılmaya çağırıyor.

Son başvuru tarihi 19 Kasım

12 Kasım’da başlayan kampanya, 19 Kasım’da sona erecek. İlef öğrencileri bu süre içinde başvuru formunu doldurup tarihi daha sonra açıklanacak olan online mülakatın ardından Reklam Atölyesi’ne katılabilecekler.

Reklam Atölyesi eğitim ve uygulama çalışmalarının yanı sıra, yarışma ve workshop’lar aracılığıyla öğrenciler ile sektör çalışanları arasında bir köprü olma özelliğini de taşıyor. Kendini “öğrencilerin reklamcılık oynayabilecekleri bir oyun alanı” olarak tanımlayan Reklam Atölyesi, İlef’in diğer atölyeleriyle birlikte çalışmalar gerçekleştiriyor.

Yarımca/Karınca

Reklam Atölyesi’ne yeni katılan üyeler “yarımca” unvanı alıyor. Yarımcalar yaz başında düzenlenen hasat şenliğinde yaptıkları çalışmaları hocalar ve sektör profesyonellerinden oluşan bir jüriye sunuyor. Jürinin değerlendirmesi sonucunda mesleki ve insani açıdan yeterli görülenler “karınca”lığa yükseliyor.

Reklam Atölyesi’ne katılmak için:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeEeuAhpXbqtPsmO9m3w6JdxmdkPrqU_FqetGFvXYKnU-UNZQ/viewform

Etiketler:

Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi