09 Mayıs 2017

Doç. Dr. Fatih Keskin’in 4. sınıfta vermekte olduğu “Halkla İlişkilerde Plan ve Uygulamalar” ile “Halkla İlişkilerde Örnek Olaylar” dersi kapsamında 15 yıldır gerçekleştirdiği ve aralarında Birleşmiş Milletler Enformasyon Ofisi, Avrupa Komisyonu Türkiye Delegasyonu, Birleşik Krallık Ankara Büyükelçiliği, Alman Büyükelçiliği, Tapu Kadastro Genel Müdürlüğü, Sheraton Sağlık Kulübü gibi kurumların yer aldığı kuruluşlara yönelik halkla ilişkiler ve reklam kampanyasının bu yılki ajans sunumları tamamlandı. Müşterinin İLEV (Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi Mezunları Vakfı) olduğu kampanyaya toplam 17 ajans katıldı. Brief sürecinden itibaren kampanyaların hazırlanması 6 aylık bir zaman dilimini kapsadı. Aralarında Vakıf yönetim kurulundan üyelerin, sektörden profesyonellerin, akademisyenlerin ve iletişim alanından gelen katılımcıların da yer aldığı 11 kişilik jüriye sunumlar yapıldı. Öğrenciler sunum programı Prezi üzerinden çalışmalarını jüriye lanse ettiler.   Jüri fakültenin iki ayrı mekânında, iki gün ve toplam 15 saat boyunca öğrencilerin kampanyalarını izledi, eleştiriler getirdi ve bazı ölçütler çerçevesinde değerlendirmelerde bulundu. Böylelikle ilk kez bu kapsamda öğrenciler teoride bildiklerini pratiğe dönüştürme olanağına kavuşmuş oldular. Dereceye giren ajanslar 25 Mayıs 2017 günü saat 17.00’de düzenlenecek “Meslekte 50. Yıl Onur Günü” kapsamında açıklanacak ve ardından Gazeteciler Cemiyeti’nde kendilerine katılım sertifikaları takdim edilecek.

 

Etiketler:

Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi