17 Mart 2015

İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Mühendisliği Kulübü tarafından düzenlenen “Admind Pazarlama ve Reklam Yarışması”ndan öğrencilerimiz Volkan Fırat Tahtacı, Duygu Polen İçin ve Pelin Satar ikincilik ödülüyle döndüler.

Yarışmacıların kişisel ve akademik eğitimlerinde endindiği bilgileri uygulamaya dökebilme, stres yönetimi ve karar alma etkinliği gibi özelliklerini ölçmeyi amaçlayan yarışma 16. Yönetim Bilimleri Kongresi kapsamında gerçekleşti. Yarışma sponsoru Casper’ın verdiği briefe yönelik çalışan yarışmacılar; çalışmalarını 3 ayrı aşamada 2 ayda  tamamladılar.

Birincilik ve üçüncülük ödüllerini İstanbul Teknik Üniversitesi’nden ekipler kazandı. Dereceye giren ekipler çeşitli ödüllerin yanı sıra yurtdışında dil eğitimi şansını da elde ettiler.

Etiketler:

Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi